Malay
颜色选择
阳光橙
深夜黑
天空蓝
葡萄紫
薄荷绿
深海蓝
首页
论坛
佳礼报道
新闻
搜索
117750
查看
2250
回复

粤听粤起劲(纯粹分享,请支持正版)容祖儿 续集 卫兰 you go i go 羅力威 耶穌哭了

  [复制链接]

楼主: leonlee       显示全部楼层   阅读模式

发表于 9-2-2010 07:24 AM | 显示全部楼层
有边个知以下这新人是谁。。 我感觉还不错的听与看
leonlee 发表于 9-2-2010 12:36 AM


知道,英文名好像是'Renie',對她的映像不好
回复

使用道具 举报

发表于 9-2-2010 06:08 PM | 显示全部楼层
本帖最后由 shitTVB 于 9-2-2010 06:20 PM 编辑
有边个知以下这新人是谁。。 我感觉还不错的听与看
leonlee 发表于 9-2-2010 12:36 AM



我认识
这个很冷下, 名叫Renee, 才18岁, 不是新人,出道6年了...
我在很久之前看那时候她还是童星组合Cream成员,没想到过了几年后,就已经亭亭玉立了(害羞的说)


四叶草3有她...
我听到这首不错,上年的...
回复

使用道具 举报

发表于 9-2-2010 06:22 PM | 显示全部楼层
本帖最后由 shitTVB 于 9-2-2010 06:24 PM 编辑
知道,英文名好像是'Renie',對她的映像不好
CP9 发表于 9-2-2010 07:24 AM



   
点解对她映像o吾好?还是你只对hotcha有感觉
回复

使用道具 举报

发表于 9-2-2010 06:55 PM | 显示全部楼层
本帖最后由 CP9 于 9-2-2010 06:57 PM 编辑
点解对她映像o吾好?还是你只对hotcha有感觉
shitTVB 发表于 9-2-2010 06:22 PM


如果我冇錯,佢係之前一個新聞,咩嘢“阿媽陪個女去拍d泳衣照,而個女仲係好細個嘅”
仲有我睇到有其他forum嘅人講佢同team mate講其他人是非(錄美女廚房嘅時候),俾d觀衆聼到

我梗係只對HotCha有感覺
你係唔係到諷刺我?
回复

使用道具 举报

发表于 9-2-2010 07:11 PM | 显示全部楼层
如果我冇錯,佢係之前一個新聞,咩嘢“阿媽陪個女去拍d泳衣照,而個女仲係好細個嘅”
仲有我睇到有其他 ...
CP9 发表于 9-2-2010 06:55 PM



係湿身照,因为个时候他仲好细,搞到形象就差左咯。。。

我都係帮你hotcha打下歌o者,对我有感觉o吾错嘛。。。
係叻,前两个月我响pavillion见到crystal同winkie行街,你知o吾知佢地秘密来大马搞咩?
回复

使用道具 举报

发表于 9-2-2010 07:38 PM | 显示全部楼层
係湿身照,因为个时候他仲好细,搞到形象就差左咯。。。

我都係帮你hotcha打下歌o者,对我有感觉o ...
shitTVB 发表于 9-2-2010 07:11 PM


佢哋黎拍旅遊特輯,我知道佢哋黎,亦都有試去bukit bintang果度睇下撞到冇,點知冇依個機會T.T
你就好啦見到,好羡慕啊,可唔可以分享下佢哋真人係點嘎?
回复

使用道具 举报

发表于 9-2-2010 07:47 PM | 显示全部楼层
我比较喜欢张敬轩,一个很有实力的歌手。
回复

使用道具 举报

楼主
 楼主| 发表于 9-2-2010 11:04 PM | 显示全部楼层
好惭愧。。 原来我对香港乐坛认识都吾够你地深。。。
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 05:00 AM | 显示全部楼层
本帖最后由 shitTVB 于 10-2-2010 05:10 AM 编辑
佢哋黎拍旅遊特輯,我知道佢哋黎,亦都有試去bukit bintang果度睇下撞到冇,點知冇依個機會T.T
你就好 ...
CP9 发表于 9-2-2010 07:38 PM



   
哦,又无公开活动,你都收到风,你应该系成日蒲人地blog或者forum咯?
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 05:07 AM | 显示全部楼层
本帖最后由 shitTVB 于 10-2-2010 05:20 AM 编辑
我比较喜欢张敬轩,一个很有实力的歌手。
T$hun 发表于 9-2-2010 07:47 PM



张敬轩,我劲中意,可惜在大马还没开过一个真正的演唱会。。。
去年云顶开了一场,把香港拉阔搬过来,整晚唱完林忆莲的歌,他的歌都没有唱到几首
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 05:17 AM | 显示全部楼层
好惭愧。。 原来我对香港乐坛认识都吾够你地深。。。
leonlee 发表于 9-2-2010 11:04 PM



   
我最中意d冷门野,有时热门的听到闲了,就听听冷的咯。。。

其实那个真的很冷下,你不认识也不出奇啦。。。

还有什么比较冷的歌介绍?
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 05:41 AM | 显示全部楼层
张敬轩,我劲中意,可惜在大马还没开过一个真正的演唱会。。。
去年云顶开了一场,把香港拉阔搬过来 ...
shitTVB 发表于 10-2-2010 05:07 AM



    云顶那场,我也有去
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 08:24 AM | 显示全部楼层
哦,又无公开活动,你都收到风,你应该系成日蒲人地blog或者forum咯?
shitTVB 发表于 10-2-2010 05:00 AM


睇黎,你都好勁嘅哦
回复

使用道具 举报

楼主
 楼主| 发表于 10-2-2010 11:52 AM | 显示全部楼层
睇黎,你都好勁嘅哦
CP9 发表于 10-2-2010 08:24

可能他就是如他照片的本人。。崔建邦。。 哈哈哈!! 讲笑。。。
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 12:38 PM | 显示全部楼层
张敬轩的拉阔演唱会真的很好听.....
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 01:14 PM | 显示全部楼层
可能他就是如他照片的本人。。崔建邦。。 哈哈哈!! 讲笑。。。
leonlee 发表于 10-2-2010 11:52 AM



   
系咯,呢排入左雪柜好得闲,所以来蒲cari
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 01:16 PM | 显示全部楼层
张敬轩的拉阔演唱会真的很好听.....
T$hun 发表于 10-2-2010 12:38 PM


边场?前年903个场定广州呢场?
回复

使用道具 举报

楼主
 楼主| 发表于 10-2-2010 01:18 PM | 显示全部楼层
系咯,呢排入左雪柜好得闲,所以来蒲cari
shitTVB 发表于 10-2-2010 13:14

鬼叫你打女人meh...... 抵死。。。哈哈
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 02:04 PM | 显示全部楼层
系咯,呢排入左雪柜好得闲,所以来蒲cari
shitTVB 发表于 10-2-2010 01:14 PM


boxing仔,唔好打我啊
回复

使用道具 举报

发表于 10-2-2010 02:27 PM | 显示全部楼层
呢个贴成日都得返我地几条友咋
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册 | 登入

本版积分规则

 WeChat
 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_malaysia
FOLLOW
- 版权所有 © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd 佳礼网络有限公司 (483575-W) -
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.161593s Gzip On
快速回复 返回顶部 返回列表